Tuntuuko sinusta, että elvyttävä, rauhallinen uni on vain kaukainen haave?

Tasapaino ja luottamus takaisin levolliseen uneen on aina mahdollista löytää. Tein uuden lempeän HELLITÄ HETKEKSI – Univalmennuksen, joka kannattelee sinut luonnolliseen uneen ja takaisin normaali nukkujaksi. Voit viimein unohtaa kaikenlaisen yrittämisen, hellittäen ja itseäsi kuunnelleen.

HELLITÄ HETKEKSI - univalmennus auttaa sinua jos

  • Sinusta tuntuu, että iltaisin on vaikea rauhoittua ja saada unen päästä kiinni, vaikka väsyttää ja olet uupunut.
  • Murehdit, jos et taaskaan saa nukuttua ja yö menee sängyssä pyöriskelyksi.
  • Miten selviän seuraavasta päivästä?
  • Heräilet aamuyöllä, vilkuilet kelloa ja pyörittelet asioita päässäsi, etkä saa nukahdettua uudelleen.
  • Haluaisit myös tukea löytääksesi syyn huonoon nukkumiseesi.

HELLITÄ HETKEKSI - on myötätunnon siivittämä univalmennus

  • Valmennus auttaa sinua oivaltamaan, että nukkumisen taito on jo sinussa.
  • Voit sanoa hyvästit nukkumisen yrittämiselle.
  • Kun löydät tasapainon ja oivallat oman unettomuutesi syyn, on tie jälleen auki luottamukseen ja iloon siitä, että olet itsesi ja unesi paras asiantuntija.
  • Opit uusia rentoutumiskeinoja sekä taitoja rauhoittaa mieltäsi ja kehoasi sekä myös mihin menetelmät perustuvat. Taidot kerran opittuasi, kulkevat ne aina mukanasi, kaikenlaisissa elämän myrskyissä.
  • Opit autonomisen hermoston tehtävät ja miten saat sen rauhoittumaan.
  • Opetellaan hellittämään ja tiedostamaan, että tarpeeksi hyvä riittää.
  • Valmennus auttaa sinua oivaltamaan, että nukkumisen taito on jo sinussa.
  • Voit sanoa hyvästit nukkumisen yrittämiselle.
  • Kun löydät tasapainon ja oivallat oman unettomuutesi syyn, on tie jälleen auki luottamukseen ja iloon siitä, että olet itsesi ja unesi paras asiantuntija.
  • Opit uusia rentoutumiskeinoja sekä taitoja rauhoittaa mieltäsi ja kehoasi sekä myös mihin menetelmät perustuvat. Taidot kerran opittuasi, kulkevat ne aina mukanasi, kaikenlaisissa elämän myrskyissä.
  • Opit autonomisen hermoston tehtävät ja miten saat sen rauhoittumaan.
  • Opetellaan hellittämään ja tiedostamaan, että tarpeeksi hyvä riittää.

Olen Ritva Gluth
Univalmentaja, rentoutusohjaaja ja anestesiasairaanhoitaja.

Tällä hetkellä toimin myös Pirkanmaan uniyhdistyksessä varapuheenjohtajana ja olen Suomen Uniliiton hallituksen jäsen. (2019-2020)

Valmennuksessani käytän kognitiivis – behavioraalista lähestymistapaa sekä erilaisia HOT – menetelmiin perustuvia tehtäviä.
Uni on aina yksilöllistä, niin kuin rentoutuminenkin. Aloittaa kannattaakin ensin vain itseään kuunnellen, hellittäen ilman odotuksia, omassa tahdissasi. Voit tunnustella omia reagointitapojasi, ilman suorittamisen vaatimuksia. Tämä on tärkeää, ettei keinoista muodostuisi uutta ongelmaa ja rentoutumisestakin tulisi suorittamista.

Pitkä kokemukseni sairaalamaailmasta, erityisesti immunologian terapia-alueelta sekä NLP-koulutukset ovat avartaneet uusilla ajattelun mallituksilla mielen ja elimistömme kokonaisuutta, rentoutusohjaajan koulutukset ovat auttaneet ymmärtämään mielen ja kehon rauhoittamisen olevan yksi tärkeimmistä kansalaistaidoistamme.

Ritva Gluth

Olen Ritva Gluth. Univalmentaja, rentoutusohjaaja ja anestesiasairaanhoitaja.​

Tällä hetkellä toimin myös Pirkanmaan uniyhdistyksessä varapuheenjohtajana ja olen Suomen Uniliiton hallituksen jäsen. (2019-2020)

Valmennuksessani käytän kognitiivis – behavioraalista lähestymistapaa sekä erilaisia HOT – menetelmiin perustuvia tehtäviä.
Uni on aina yksilöllistä, niin kuin rentoutuminenkin. Aloittaa kannattaakin ensin vain itseään kuunnellen, hellittäen ilman odotuksia, omassa tahdissasi. Voit tunnustella omia reagointitapojasi, ilman suorittamisen vaatimuksia. Tämä on tärkeää, ettei keinoista muodostuisi uutta ongelmaa ja rentoutumisestakin tulisi suorittamista.

Pitkä kokemukseni sairaalamaailmasta, erityisesti immunologian terapia-alueelta sekä NLP-koulutukset ovat avartaneet uusilla ajattelun mallituksilla mielen ja elimistömme kokonaisuutta, rentoutusohjaajan koulutukset ovat auttaneet ymmärtämään mielen ja kehon rauhoittamisen olevan yksi tärkeimmistä kansalaistaidoistamme.

 

Ritva Gluth

Luottamus omaan uneen​

Luonnollinen uni on aina mahdollista palauttaa.

Kun luotat omaan luonnolliseen uneesi ja alat käyttäytyä, kuin normaali nukkuja.

Huomaat, että norminukkujankaan uni ei ole aina täydellistä, tarpeeksi hyvin nukkuminenkin kuitenkin riittää.

Luottamuksen kasvaessa, pelon ja murehtimisen voima vähenee. Huomaat selviytyväsi, vaikka kaikki ei aina menisikään niin täydellisesti.

Myös unesi laatu paranee, kuin luonnostaan.

Luottamus omaan uneen

Luonnollinen uni on aina mahdollista palauttaa.

Kun luotat omaan luonnolliseen uneesi ja alat käyttäytyä, kuin normaali nukkuja.

Huomaat, että norminukkujankaan uni ei ole aina täydellistä, tarpeeksi hyvin nukkuminenkin kuitenkin riittää.

Luottamuksen kasvaessa, pelon ja murehtimisen voima vähenee. Huomaat selviytyväsi, vaikka kaikki ei aina menisikään niin täydellisesti.

Myös unesi laatu paranee, kuin luonnostaan.

Hyvään uneen vaikuttavat monet tekijät

Hellitä hetkeksi - univalmennus

Hinta 179 € sis. alv.

Uusi valmennus alkaa 25.8 ja kestää 4 viikkoa. Mutta voit käydä kurssia myös oman aikataulusi mukaan.

Lisäksi saat 1 x 1 tunnin kestävän henkilökohtaisen tapaamisen ilmaiseksi kurssin aikana videopuheluna etänä ajanvarauskalenterista varaamanasi ajankohtana.  ( Arvo 124,00) 

  • Saat pääsyn materiaaleihin 3 kuukaudeksi
  • Materiaalia saat videotallenteina, tekstinä sekä tehtäviä ladattavina linkkeinä. Voit käydä valmennusta oman aikataulusi mukaan.
  • Asiantuntija haastatteluita.
  • Rentoutus- ja hengitysharjoituksia viikottain.
  • Voit tehdä viikoittain tehtäviä ja viedä oppimaasi tietoa käytäntöön. voit tulostaa materiaaleista henkilökohtaisen työkirjan, jota voit tehdä omassa tahdissa vielä kurssin jälkeenkin.
  • Saat pdf-unipäiväkirjan, jonka voit tulostaa sekä myös sähköisenä, joka laskee automaattisesti unen tehokkuutesi.

Päätöksesi on täysin riskitön, annamme valmennukselle 14 päivän rahat takaisin takuun.
Näin voit kokeilla valmennusta ja jos et ole siihen tyytyväinen, palautamme rahasi.

Uniryhmäläisten palautteita

”Ryhmän vetäjänä olit valoisa, myönteinen ja kaikki ryhmän jäsenet huomioiva ja nyt huomaan, että en enää pelkää nukkumaan menoa.”

”Olit aivan huippuvetäjä kurssille! Ihanan ymmärtäväinen, asiantunteva ja aiheesta innostunut! Suosittelisin kurssejasi kenelle tahansa.”

”Aamuyön heräämiset ovat vähentyneet tosi paljon. Vaikka välillä herään ja valvonkin, ei se stressaa.”

”Sain paljon uudenlaisia näkemyksiä uneen vaikuttavista tekijöistä.”

”Positiivinen, läsnäoleva ja kuunteleva vetäjä, joka oikeasti tiesi, mistä puhui ja osasi keskusteluttaa meitä verkon yli.”

”Sain apua unettomuuteen esim. oivalluksista luennolla ja opin soveltamaan käytäntöön. Omien ajatusten havainnoinnista ja niistä viriävien tunteiden pohdinnasta sekä itsemyötätunnon lisääntymisen kautta.”

”Kiitos Ritva yhteisistä tapaamisista, opista ja positiivisuudesta sekä taidosta ymmärtää ihmistä, joka kärsii uniongelmista. Et pelkästään ymmärtänyt, vaan toit esille keinoja, joilla on tutkimuspohjaa ja veit asiat taitojen tasolle.”

Nimike lisätty ostoskoriin.
0 nimikettä - 0,00